حاج علی اکبر خلجی رئیس. هیئت امنا و تولیت مسجد حسین امام حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه حرکت در مسیر انقلاب را یکی از توفیقات این مسجد و حسینیه عنوان کرد و گفت: از شب اول جنگ رمضان با برپایی موکب در خدمت مردم ولایتمدار قم بودیم و تا آخر در این مسیر مقدس استوار خواهیم بود.
مسجد و حسینیه امام حسن عسکری نیروگاه قم یکی از با سابقه ترین. مساجد استان قم است که بیش از سه دهه از فعالیتش در عرصه های مختلف می گذرد.










نظر شما